می ناب

سرحد جنون اول فرزانگی ماست / کس در قدح این گونه می ناب ندارد

می ناب

سرحد جنون اول فرزانگی ماست / کس در قدح این گونه می ناب ندارد

من بی می ناب زیستن نتوانم
بی باده کشید بارتن نتوانم
من بنده آن دمم که ساقی گوید
یک جام دگر بگیر و من نتوانم



نظر، انتقاد، پیشنهاد و درخواست یا ارسال شعر خود را با amirabbasfadaei@gmail.com در میان بگذارید.





یا زهرا (سلام الله علیها)

بایگانی
۲۸خرداد

بوی مسیح می وزد از روضه های تو ...

چهارشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۴ ب.ظ

خون رنگتر ندیده ام از رنگ پرچمت

خونم حلالت ای به فدای تو و غمت

 

من حلقه حلقه گریه کنم در عزای تو

با حلقه های کوچک زنجیر ماتمت

 

ما را سیاه پوش غمت کن تمام عمر

سوگند بر سیاهی شال محرمت

 

من پای روضه تو نفس می زنم حسین

جان می دهد به سینه زنان نوحه و دمت

 

بوی مسیح می وزد از روضه های تو

ای جان فدای این همه عیسی بن مریمت

 

در پیش چشم آن همه غنچه شکستی و

چون لاله بریده، زمین ریخت شبنمت

 

رد گشتن از گذر گه و کمی سویی نگاه

از مادرت رسید به چشمان محرمت

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
امیر عباس فدائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی